Корекційні лайфхаки
"Чарівні кришечки"
Мета: розвивати у дітей дрібну моторику рук, нормалізувати м'язовий тонус, стимулювати тактильні відчуття, координацію рухів, орієнтування у просторі; увагу, пам'ять, мислення; вміння працювати за зразком; закріплювати знання про кольори; формувати мовленнєві навички.
Сенсорна коробка "Море"
Сенсорна коробка — універсальна розвиваюча іграшка для дітей, головне призначення якої — дати можливість дітям чіпати, пересипати, переливати, досліджувати, вивчати, те, що знаходиться всередині. Сенсорна коробка розвиває в дітях цікавість, уяву, концентрацію. Це іграшка універсальна, яка дає можливість дітям експериментувати.
"Археологи"
Дидактична гра «Археологи» сприяє всебічному розвитку дитини, вивчення цифр, літер, геометричних фігур та ін. Цю гру легко організувати в домашніх умовах. Для цього нам потрібно: прозора посудина, крупа ( рис, манка, гречка…), пензлик, аркуш паперу з написаними буквами чи літерами ( по 2 шт), кришечки від пляшок чи помпони.
"Різнокольорові кільця"
Мета: розвивати дрібну моторику, координацію рухів, орієнтування у просторі; концентрацію уваги, увагу, пам'ять, мислення, сприйняття кольору та сенсорну сферу дітей; закріплення знань про кольори; вміння чергувати рухи рук.
"Кольорові помпони"
Мета гри: розвивати дрібну моторику рук, координацію, концентрацію уваги; вчити захвачувати пінцетами помпони одночасно, двома руками, та переносити в кришечки співвідносячи за кольором, закріплювати поняття за основні кольори; виховувати посидючість, уважність.
Вправи з сортування
Ігри допоможуть дітям навчитися розрізняти предмети на дотик, за кольором, сортувати. Розвивати дрібну моторику рук, закріпити знання про домашніх та диких тварин, навчитися розрізняти мультяшних тварин з зображенням реальних. Сприяють розвитку уваги, пам'яті, мислення.
Інтерактивні ігри
Мета: розвивати моральні якості та творчі здібності дітей, уяву, фантазію, естетичний смак; активізувати зв'язне мовлення; виховувати почуття взаємодопомоги та взаємоповаги.
Гра... Вона входить у життя дитини з раннього віку. Граючись, діти глибше пізнають життя, набувають різних навичок і вмінь. Недарма ж гру називають «восьмим чудом світу».
Ігри можна використовувати як на заняттях, так і на святах, розвагах та в повсякденному житті.
Гра висуває до дитини моральні вимоги, виховує почуття справедливості, чесності, відповідальності перед командою, розвиває доброзичливе ставлення один до одного. Зважаючи на ці риси дітей, доцільно в роботі з ними на заняттях з кожного предмета систематично застосовувати елементи гри у поєднанні з бесідою, елементами самостійної роботи, спостереженнями. Залежно від конкретної педагогічної мети заняття, його змісту, індивідуальних психологічних особливостей дітей та рівня їхнього розвитку, інтерактивну гру можна проводити з однією дитиною, групою або всіма дітьми групи.
У процесі проведення інтерактивних ігор у багатьох дітей підвищується інтерес до освітнього процесу. Навіть пасивні діти виявляють бажання виступити в будь-якій ролі. Ігри повніше реалізують підготовку дітей до практичної діяльності, виробляють у них життєву позицію, привчають до колективних форм роботи.
Отже, використання інтерактивних ігор – не самоціль. Це лише засіб для досягнення тієї атмосфери у колективі, яка найкраще сприятиме співробітництву, порозумінню і доброзичливості, дасть змогу реалізовувати себе в майбутньому житті.
Інтерактивні ігри надають можливість дітям розвивати свої моральні якості та творчі здібності, допомагають під час періоду адаптації знайти спільну мову з однолітками та дорослими, активізують зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, уяву, інтуїцію, окомір, швидкість реакції, виховують почуття взаємодопомоги співпраці та співчуття.