A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Визирської сільської ради Одеського району Одеської області

Дитина хапає все підряд, не може почекати чи дотриматися черги?

Дата: 09.10.2024 12:14
Кількість переглядів: 28

Фото без опису

Навчаємо маленькі ручки бути чемними!

Сьогодні поговоримо про важливу навичку «Чемні ручки».

Ваша ціль буде: навчити дитину спокійно сидіти за столом, не хапаючи предметів.

Ці вміння складається з декількох етапів:

  • вміння повернути руки назад після того, як дія виконана;
  • вміння брати лише потрібний предмет і не хапати всього, що стоїть на столі;
  • вміння почекати і брати предмет лише після дозволу.

I Етап

Ціль - дитина повертає руки на місце

Беремо ті ігри, які дитина легко виконує.

Наприклад: вдягати колечка на піраміду, складати вежу з кубиків, кидати іграшки у відерко-кошик, кидати монети у копілку.

На першому етапі перед дитиною 1 предмет

Процедура на прикладі кидання монет в копілку:

ставимо перед дитиною 1 предмет, притримуємо руки дитини, підносимо копілку і одночасно говоримо «Кидай» - дитина кинула. Ми одразу забираємо копілку, допомагаємо дитині повернути руки на місце і проговорюємо: «молодець, ручки були дуже чемні».

Коли дитина вже самостійно повертає руки на місце, переходимо до 2 етапу.

II Етап

Ціль - дитина бере один предмет і повертає руки на місце.

Перед дитиною 2-3 предмети.

Ми притримуємо руки дитини на столі, даємо завдання - напр.,«Кидай в копілку» і відпускаємо руки. Але контролюємо, щоб дитина не хапала всіх предметів. Може знадобитись притримування однієї руки.

Коли дитина бере лише цільовий предмет і самостійно повертає руки на місце - переходимо до етапу 3.

III Етап

Ціль - дитина може почекати 10-15 сек. і вже після цього брати потрібний предмет.

Робимо все, як у процедурі 1, але інструкцію зразу не даємо, а перед інструкцією говоримо «Почекай». При цьому притримуємо руки дитини, якщо потрібно. Також можемо рахувати (до 3, до 5, до 10), якщо є потреба і якщо дитині важко чекати.

Після того, як дитина почекала - хвалимо її за це, відпускаємо руки, дитина бере потрібний предмет і повертає руки на місце. Коли дитина може самостійно пройти цей шлях -наша ціль досягнута.

Пам'ятайте, що формування дисципліни – це тривалий процес. Будьте терплячими і постійно підтримуйте свою дитину.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень