A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальна установа "Інклюзивно-ресурсний центр" Визирської сільської ради Одеського району Одеської області

Що таке логоритміка?

Дата: 23.02.2024 14:49
Кількість переглядів: 465

Логоритміка - це цікавий напрямок, що поєднує в собі музику, рухи та мову.

Заняття по логоритміці допомагають дитині в розвитку мови. Також це ефективна методика щодо попередження мовних порушень: тахілалія (занадто прискорений темп мови) і браділалія (уповільнена мова).

Логоритмічні заняття часто називають терапевтичними. Адже мета даних уроків - попередження і подолання мовних порушень, що досягається шляхом виховання і корекції рухової сфери дитини за допомогою слів і музики.

Логоритміка допомагає малюкам навчитися красиво і плавно говорити, а в деяких випадках - зменшити прояви або навіть позбутися від такої проблеми, як заїкання.

Логоритміка сприяє розвитку:

  1. пам'яті - зорової, слухової і рухової. Необхідно запам'ятати положення пальців, послідовність рухів, а також вірші;
  2. увага - дитина вчиться концентрувати увагу і правильно його розподіляти;
  3. сприйняття - розвивається слухове сприйняття, так як рухи повинні збігатися з музикою і словесними інструкціями, які отримує малюк;
  4. великої і дрібної моторики - пальчикові ігри якнайкраще допомагають у розвитку дрібної моторики крихти. А це сприяє розвитку мислення дитини. Чим більше спритні пальчики - тим більш гнучкий розум. І врешті-решт після всіх цих вправ кисті і пальці рук стануть сильними, рухомими, гнучкими. А це допоможе в подальшому в освоєнні досвіду письма;
  5. орієнтації в просторі - всі предмети в просторі дитина сприймає з урахуванням положення свого тіла. Це і служить вихідною точкою для створення і контролю різноманітних просторових образів. Вправи виховують швидкість і точну реакцію на зорові і слухові подразники.

Логопедична ритміка корисна всім дітям, які мають проблеми становлення мови, в тому числі затримку мовного розвитку, порушення звуковимови, заїкання та ін.

Дуже важлива логопедична ритміка для дітей з так званим мовним негативізмом, так як заняття створюють позитивний емоційний настрій до мови, мотивацію до виконання логопедичних вправ і т.д. В результаті використання логоритміки до кінця навчального року у дітей простежується позитивна динаміка мовного розвитку. Практика показала, що регулярні заняття логоритміки сприяють нормалізації мовлення дитини незалежно від виду мовного порушення, формують позитивний емоційний настрій, а також вчать спілкуванню з однолітками.

Логоритмічні заняття в першу чергу будуть корисні дітям, у яких:

  • заїкання або спадкова схильністю до нього;
  • надто швидкий або повільний темп мови, а так же мова переривчаста;
  • недостатньо розвинена моторика і координація рухів;
  • дизартрія, затримка розвитку мови, порушення вимови окремих звуків;
  • мовний негативізм;
  • через часті хвороби сильно ослаблений м'язовий тонус.
  • Корисними заняття логоритміки будуть і дітям, які перебувають в періоді інтенсивного формування мови. Це вік від 2,5 до 4 років.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень